måndag 11 juni 2012

sommarlovets lata dagar

Nu har jag haft sommarlov i en veckan, och det är underbart! Jag älskar lata dagar där man själv kan bestämma vad och när man vill göra saker. Hitintills har jag mest sovit, läst och bara gjort ingenting!         - bara älskar't! Det är så att det känns lite jobbigt att börja jobba på måndag, det är så skönt med lov, och jag kände att jag verkligen behövde få vara ledig lite. De har varit två helt galna terminer så var verkligen i behov av lite ledighet. Men det ska nog gå bra att jobba när man väl kommit in i lite rutiner igen efter några lata veckor! 


I torsdags kom äntligen bästa vän hem igen och det var helt underbart att träffa henne igen! Och på onsdag ska jag passa mina små fina hjärtan A&V. Det ser jag mycket fram emot :) saknar ju de små sötnosarna, vad vi tar oss för får vi väll se, känns som om de beror lite på hur vädret blir. Men en kul dag full med bus tvekar jag inte på att de blir. 


nu ska jag fortsätta latandet med att börja läsa på en ny bok jag införskaffat innan det blir till att fixa mat till mammsen kommer hem och ikväll ska jag försöka mig på att kolla på sveriges em-match ikväll. 


/ Love. J. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar