torsdag 19 maj 2011

dagens kreativa

Dagens kreativa skapande ser ni här nedan:

Idag har jag nämligen gjort en skål av en gammal LP- skiva. Det är framförallt till ett skolprojekt som vi ska redovisa på tisdag. Men den blev så grym så den kommer jag att ha framme och ha något som behövs förvaras i ;)

Jag har även hunnit med att städa bilen invändigt imorse. Så morgondagens morgon blir antingen tvättning av bilen eller plugg. Tror nog de får bli plugg (och hoppas på att pappsen tvättar bilen när den är där på service, haha). Vill bli klar med den där sista skruttuppgiften. Men fy sören vad de går segt framåt. Nu ska jag skriva lite och sen ska jag slänga mig i säng så att jag är piggare imorn än vad jag varit idag, för imorgon ska jag äntligen träffa dessi <3

/godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar