fredag 20 maj 2011

vi är röda, vi är sköna, vi är tvillingar..

Vaknade tidigt och kände mig hyfsat utvilad för en gångs skull, vilket kändes skönt! Så jag gick upp redan vid strax efter åtta. Sen har det blivit lite pluggande på den där urtråkiga sex och samlevnadsuppgiften. Så nu tror jag att jag snart är klar. Ska dock försöka lägga ut texten om min VFU lite till och sen ska jag skriva några avslutande ord sådär. Förmiddagen har jag spenderat med att läsa den nya läroplanen för att hitta mål som handlar om just sex och samlevnad. Tydligen gör den en lugn, för dessi sa att jag lät så lugn när jag svarade i telefonen. haha! Så nu tänker jag lägga ner projektet för ett par timmar och spendera lite kvalitetstid med min fina vän! Det var längesen och kommer att dröja ett bra tag efter detta med, då hon m.fl. ska ut och tågluffa en månad i europa. Bjuder på en gammal bild på oss två här:


- jag älskar dig min fina vän!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar