tisdag 27 september 2011

återuppståndelsens dag.

Som vanligt efter ett antal veckors bloggflyt dör mina uppdateringar igen. Men nu tror jag nog att jag ska försöka återuppstå från tystnaden igen. Det är egentligen helt fel tid för återuppståndelse då vi har tenta på fredag och jag borde ägna varje vaken minut åt att plugga, men som alltid när man verkligen måste plugga så blir allt annat mycket roligare och viktigare. Som igår då städade jag och skrubbade toa'n istället för att plugga. Man gör verkligen vad som helst för att slippa de. Ångest, stress, trötthet och ryggont är vad jag känner just nu. Inför tentan på fredag men också inför att hösten med stormsteg kommer närmare och närmare. Trädens löv börjar bli röda (och fina!) men mina element har redan börjat visa sin dåliga sida igen, då jag just nu sitter med dubbla tjocktröjor, scarfs och raggstrumpor (i SEPTEMBER) det är galet, det kan också vara så att jag kanske möjligtvis håller på att få någon sorts infektion eller så, men det har jag inte tid med så jag tänker skylla på de där dumma elementen som aldrig blir varma, hur kallt det än är ute. Ni borde se hur jag ser ut, värsta vintermunderingen i september. Ni måste se, så bild kommer i ett eget inlägg senare. Nej nu måste jag tillbaka till svenska flyktingar, invandrarpolitik och de fem världsreligionerna.

välkomnar mig själv tillbaka från tystnaden
& säger på återseende. /J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar