måndag 16 april 2012

Lastdaywithteknik

Sista teknikworkshopen idag, och vi designade lite och hade oss. Denna snygga stol gjordes i en rolig grej där varje person skulle skriva ett yrke och två egenskaper, sen skulle varje grupp dra ett yrke och två egenskaper och designa en stol till denna person med dessa egenskaper! Vårt resultat blev denna! Kan ni gissa!?Sen gjordes det papper, armband gjorda av plast vi smälte och formade, spegelgrejer och massa annat hanns med! Nu ska jag bädda ner mig så jag orkar tentaplugga hela dagen lång imorgon!

Natti! Love, J

2 kommentarer:

  1. Svårt att gissa... men det ser colourful ut. Hoppas man får en sådan framtida arbetsplats.

    Och sen var det en sak till. Jag saknar dig. <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, bra gissning! Det kunde det varit, men den var till påskharen och egenskaperna var prickig och glad ;)

      Åh, jag saknar dig med!! <3

      Radera