tisdag 10 april 2012

påsken-tjugohundratolv

Det blev ingen bättre uppdatering sen sist. Jag vet inte vad som hänt med med mig, men jag har inte haft lust att blogga. Och ni kan ju bara glömma det där jag skrev med att jag var pepp på skolan för just nu är jag allt annat än pepp. Kan vara det tråkiga "höstruskvädret"som gör att man varken orkar eller vill göra något direkt. Den dåliga uppdateringen har även berott på påsken, då jag inte bara tog påsk ledigt från skolan utan jag tog även påsk ledigt från datorn - faktiskt riktigt skönt! Men nu är jag tillbaka i Växjö för ett par dagar och mitt enda sällskap ikväll är datorn.

Påskhelgen började bra på onsdagen med en trevlig eftermiddag hos Dessi, där vi tog årets första men inte sista inlinesrunda. Backarna gick vingligt men annars kändes det riktigt bra, både kul och skönt att glida rundor. Sen på torsdagen hade jag lovat den ovannämnda fröken frukost så det blev nybakta frallor och annat smarrigt innan en lång promenad och sedan kaffe i solen. Resten av helgen har bestått av att göra absolut ingenting, förutom en middag hos morbror (där jag fick äkta "mormor sås") - så gott! Nu är de inget mer långledigt innan sommaren, men den närmar ju sig med stormsteg, vilket känns helt underbart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar