tisdag 25 september 2012

och helt plötsligt hade fyra veckor gått..

Skolan rullar på och livet lika så. De senaste fyra veckorna har vi haft massa föreläsningar, seminarium och förra veckan tentaplugg på det. Ingen lugn terminsstart här inte. Men varför börja lugnt? Lika bra att bara köra nu när man ändå har ångan uppe.  I fredags skrev jag förhoppningsvis min allra sista salstenta någonsin. Jag hoppas verkligen jag klarade den, trots feber och de där jävlar bihålorna som spökar igen, så trött på dessa ständiga bihålsinfektioner så fort kylan kommer. Håll tummarna! Nu har jag gjort sista skolveckan (ja redan en tisdag) innan fyra veckors efterlängtad praktik. Eller ja ledig är jag inte resten av veckan, det finns massor att göra. Ska skriva på ett grupparbete och försöka börja på en enskild uppgift. Imorgon ska jag åka till Älmhult och träffa klassen jag ska spendera de närmaste fyra veckorna i och såklart min handledare. Ska bli roligt att återse de små energiknippena, se hur de växt.

/ Love, J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar