fredag 4 februari 2011

Dag 12 - mitt favoritminne

åh, jag har så många favoritminnen att jag nog inte kan välja bara ett. Det finns så många bra minnen, som med åren har kommit att bli favoriter. Ett helt klart favoritminne är alla somrar när jag var liten och fick spendera mina somrar i blekinge skärgård i farmor&farfars båt tillsammans med Johanna, Lasse och Vera. Det var tider det, vi lekte sjörövare, hade massage, plockade sten, badade ja gud vad roligt vi hade! En klar favorit! En annan favorit är alla underbara kvällar jag haft tillsammans med mina fina vänner, alla idolkvällar, alla melodifestivalenkvällar och all kladdkaka vi åt. För gud vad mycket kladdkaka vi åt. Jag saknar er & jag saknar våra underbara kvällar! Det var två av mina favoriter, fler kanske kommer framöver men just nu har jag inte tid att skriva ner fler, måste skynda för snart börjar skolan!


jag vore inget utan er! <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar