lördag 5 februari 2011

Dag 13 - Min favoritfödelsedag

De senaste åren har jag nog två favoritfödelsedagar, den första är:
  • MIN 18-års dag! Den kunde inte blivit bättre än vad den blev. Hela släkten samlad, god buffé, lycka, glädje, och sen kan man ju inte komma ifrån att höjdpunkten var när pappa och ingela kom med en hink med bilschampoo och svampar & ett kuvert med nycklar i, bilnycklar. Jag kunde inte tro mina ögon! Där längre upp på gatan stod en gul, polo sport och min lycka var total. Trots ett glas champange och utan körkort fick jag köra bilen de få metrarna ner till vår parkering. som sagt, lyckan var total!

& den andra är:
  • MIN 20-års dag! Själva födelsedagen firade jag med finaste vänner, med middag och fest på kvällen, som slutade med en trevlig kväll ute, med lite dans och sådär. Dagen efter firade jag med finaste och bästa släkten, underbart! Alla kom och jag fick en massa finfina presenter! Kunde inte begärt mer än att få fira med alla dem som betyder något! Helt klart 2 fantastiska dagar (förutom att jag kanske var liite "dagen efter" när släkten kom :p) haha!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar