lördag 5 februari 2011

Dag 14 - Ett annat ögonblick

Ett annat ögonblick, blir svårt att välja, så jag väljer två ögonblick från två underbara resor jag gjort de senaste åren.

Jag börjar med min och bästa väns NYC resa, helt underbar och i den resan finns så många guldkorn och ögonblick så att jag knappt kan välja att bara berätta ett för er. Men jag tror jag väljer.. nej det har helt omöjligt, så ni får nöja er med att ögonblicket får bli hela den veckan.

nyanlända och fulla av förväntan i "the bigg apple".

Det andra reseögonblicket får bli när jag, bettan och daniel sitter vid floden i venedig, äter vår medhavda lunch, njuter av värmen och utsikten. Man ser alla fina hus, små mysiga gränder och härliga små broar överallt

Arenzano, Italien! - underbart.

Jag älskar att resa och jag kan inte göra annat än att längta tills jag får ut och resa igen!




1 kommentar:

  1. Haha den bilden minns man, då var man pigg och glad och gick på överenergi ;) Underbar resa med dig, vi får resa snart igen :)

    SvaraRadera