söndag 13 februari 2011

forever 21

Förra lördagen satt jag och mammsen (mest jag) och klickade hem en massa fina saker från forever 21, blev hellycklig när jag såg att dem börjat skicka från UK nu och att man bara behöver betala 6€ i frakt! och på begäran av bästa vän kommer de saker jag hittade igen på sidan här (har inget batteri på kameran så får bli hemsidans bilder):

En ursnygg plånbok som jag numera är helt förälskad i!
sommarens sandaler, iaf ett av alla par jag kommer att ha!
Linne, med texten sail away.

väska (som mamma köpte, men jag känner mig själv så väl att jag vet att det är jag som kommer använda denna läckerbit i sommar!
(bildkälla: forver21.com)

Sen köpte jag även ett blommigt linne, en mössa & en sjal (som jag tyvärr inte hittade bilderna på. Men jag är supernöjd och det kommer nog inom kort beställas ännu en leverans med vår och sommarfavoriter från en favoritaffär!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar