torsdag 31 mars 2011

Dag 18 - mina rädslor

Hm, detta var en svår en. Ni som känner mig väl vet att det värsta jag vet är fåglar! Det är faktiskt det värsta jag vet, speciellt äckliga duvor, skator och kråkor. usch, jag får rysningar bara jag tänker på dessa äckliga varelser. Ni vet också att jag gärna går omvägar på flera meter för att slippa gå för nära fåglarna. Jag vet att det kanske låter löjligt, men jag kan inte med att vara nära dem. Inte ens uppstoppade fåglar går jag nära. haha!

Sen finns ju alltid rädslan om att förlora fler utav ens nära & kära. Men det tror jag är en rädsla som alla människor har, även om det inte är en av de rädslorna som man ständigt går och tänker på, men den finns alltid där någonstans i bakhuvudet, långt där inne.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar