tisdag 29 mars 2011

rapportskrivning

rapportskrivandet går frammåt, 1.5 sida skriven om mina intervjuer men nu har jag tappat flytet, jag vet inte vad mer jag ska skriva. Känns redan som om jag fått ner allt som är viktigt. Men jag måste få ner 1.5 sida till innan jag kan skriva den avslutande diskussionen. Men just nu är det stop, jag har ingen aning om var jag ska fortsätta och hur jag ska fortsätta. Dessutom blev jag sjukligt trött helt plötsligt. Det kanske skulle hjälpa med en tupplur? Ska skriva klart sidan två innan jag får tillåta mig själv en paus från datorn. Så får de bli, korta mål som är lätta att nå, det höjer prestationsförmågan för man kan hela tiden se slutet + att man blir lite stolt och glad när man når sitt mål. Nej, det var skriva rapport jag skulle göra idag ja.

på återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar