tisdag 29 mars 2011

I'M BACK!

Dags att återuppta bloggandet efter mer än en månads tystnad. Men det var för mycket i skolan ett tag så bloggen hanns inte med, sen var det praktik i 4 (underbara) veckor och då fanns inte orken för att blogga när kvällen kom. Men nu är jag tillbaka, fit for fight, eller? Vi får se hur pass jobbig nästa kurs blir, men jag ska verkligen försöka, känns bra att skriva. Speciellt idag när jag borde sitta och skriva på min rapport, som är en slutgiltig examinations uppgift på den kurs som vi läst den här terminen. Dock lockar det inte riktigt, kanske därför jag sitter här och skriver en massa istället, inte bra, inte bra. Jag måste fylla på kaffekoppen och plocka fram självdisciplinen, var den nu kan ha gömt sig och sätta igång, har fram till fredag på mig då det är inlämning men tänkte försöka vara klar tills imorgon kväll i alla fall så att man kan få en lugn och härlig ledig dag på torsdag. Ska det bli så måste jag nog elda lite där bak nu.

På återseende.
/lastdayofjuly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar