onsdag 7 december 2011

jag är inte hel utan...

Jag känner mig halv utan min iphone som från och med idag är borta i ett par veckor, på grund av att klantiga jag klantade till det i måndags kväll. Tack och lov för att jag var "dum" nog att ta försäkring på den, så nu behöver jag bara betala flera hundra istället för en ny för flera tusen. Vad gjorde jag innan? Hur klarade jag mig innan iphonen? Inget går ju på min sony ericsson, hur sören ska jag klara flera veckor!? tur jag har ipaden, den får rädda mig om jag ska till bibblan eller så. Men fatta man blir beroende av en elektronisk pryl så fort! Det är faktiskt lite skrämmande, men jag tycker om min iphone! Jag hoppas och håller tummarna för att det kommer gå snabbt och att den (eller en ny) kommer till mig innan jag åker hem på jullov. Alltså har de strax under 2 veckor på sig. hoppas hoppas hoppas.

åter till vardagen nu och mitt tentaplugg, grammatiktenta på fredag och det är ingenting jag direkt ser fram emot, så nu ska jag plugga regler och plocka ut satsdelar. tråååkigt!

love / J

lika mycket tummen ner som denna turkiska cidern var,
lika mycket tummen ner (om inte mer) är det att vara utan iphååne!

2 kommentarer:

  1. jag lider med dig vännen;) och bilden är så underbar och man får allt lite minnen, en bra vecka det där!

    SvaraRadera
  2. Haha tack ;) Ja jag får massa fina minnen när jag kollar på bilderna från turkey ;) det var en härlig vecka! :D

    SvaraRadera