torsdag 1 december 2011

tjuvarnas jul

första december, vintern är officiellt kommen (dock utan snö, vilket jag är glad för!), jag hoppas den där vita kalla saken håller sig borta så länge som möjligt! Det kan ligga över jul men sen kan jag vara utan de. Dock lär väll vintern gå långt in på våren nästa år eftersom den kommer så sent iår, vilket känns aningens deprimerande. nog om det, första december var vi på, ställde klockan på 7.13 för att hinna vakna till innan julkalendern som började iår, och för mig som är lite av ett julkalendern fan. Ja så länge de inte suger då, men denna verkar lovande, vilket gillas! Vaknade dock förkyld i morse så har mått halvkasst, frusit, snorat och haft ont i halsen idag, vilket INTE gillas. Jag har inte tid att bli sjuk nu. Så ikväll blir det hallonglögg under värmefilten med lite plugg. Sen ska jag sova så jag kan vakna frisk imorgon igen? önsketänkande jag vet.
Aja, nu måste jag ta tag i livet lite! vi hörs fina ni!



decemberlove/ J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar