måndag 12 december 2011

jag är tillbaka och jag lever..

..men jag låg på gränsen ett tag. nej men skämt å sido så har jag legat sjuk den senaste veckan och inte orkat göra någonting alls. Började förra torsdagen eller så med att jag fick feber och sen låg jag hela helgen, mådde bättre i tisdags men blev dålig i onsdags igen, och denna gången värre, torsdagen låg jag exakt hela dagen (förutom när jag kravlade mig till ica för att köpa nyponsoppa och alvedon). Hade riktigt hög feber och mådde sjukt dåligt, BIHÅLSINFEKTION, är vad jag har. ingen höjdare, men mår som tur är bättre nu! Kroppen sa ifrån att det varit för mycket på senaste tiden, men nu försöker jag inte stressa så mycket och tar det lugnt! Har inte tid att vara sjuk mer detta året nu ;) Så tentan i fredags gick nog inte så bra, men med tanke på hur jag mådde under veckan och under tentan så får jag vara nöjd med att jag orkade mig på ett försök iaf!

Idag började sista delkursen på denna terminen, tack och lov för det! bara 5 lektioner och en tenta till sen är denna helvetesterminen slut! jag läääängtar! Kursen som började idag är fonetik och uttalsundervisning, inte det roligaste men med tanke på hur kort den ändå är så får jag nog ändå säga att det är helt okej. Nej nu ska jag ta mig samman och värma lite glögg till kvällens tv-mys!

Love / J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar