tisdag 1 maj 2012

1 maj, välkommen!

April är slut, och vi har välkomnat maj med strålande fint vårväder. Eller igår och idag har det mer känts som sommar och jag bara älskar det! Haft några dagars ledigt i vårvädret, har varit precis vad jag behövt! Och jag hoppas verkligen detta kommer hålla i sig, för jag mår mycket bättre när solen skiner och det är varmt! Senaste nytt är också att jag klarade teknik och fysiktentan och därmed är alla teknik och fysik nu gjord. Nu är det bara några veckors biologi och kemi kvar innan sommarlovet stundar, och bästa vän kommer hem! Dagen igår, självaste valborg spenderades först med att åka fram och tillbaka till växjö för obligatorisk lektion sen hem och somnade för jag hade grymt ont i huvudet så kvällen spenderades på soffan. Idag har jag legat i solen och läst lite ekologi, sedan fick jag äntligen se dt's lägenhet och blev bjuden på en kopp pulverkaffe (vilket är bättre än inget kaffe alls :p). Sen blev det en tur till farmor och lite mer sol. Nu är det dags att packa och bädda ner sig för imorgon bitti bär det av till växjö för några skoldagar. På torsdag väntar även en trevlig kaffedejt med Montana, var längesedan jag träffade henne nu, så det ska bli mys! 




Love /J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar