måndag 28 maj 2012

Euphoria

Efter en mycket trevlig lördag var jag igår mer död än levande, men så blir det ibland. Lördagen började med en tur till samarkand med H & H innan vi begav oss in på maxi för storhandling inför kvällen. Sen bar det hem och fixa sig lite innan H kom och vi begav oss till H för förberedelser inför kvällen, massa mat gjorde vi och vid 18 kom I & J som vi bjöd på grillat med massa goda tillbehör. Vid 21 slog vi igång eurovision och var väll sådär involoverade i tvn fram tills röstningen började då vi satt som på nålar och skrek i högan sky när sverige fick tolvor, och ja poäng från alla utom sur italien, så jag uppmanar alla härmed att bojkotta italien ett tag framöver, men vi VANN ju en jordskredsseger ändå! SÅN JÄVLA EUPHORIA! Sedan spelade vi spel och jag rumlade in genom min dörr förra efter halv 4 på morgonen, och sedan ringde sötfarmor och väckte mig vid elva, så bara att masa sig upp då och ut i solen där jag somnade/läste en bra boken igenom hela dagen! Fick lite sällskap en timma av H, men hennes rastlöshet tog nog över, haha! Nu börjar sista pluggveckan denna terminen, på fredag tar jag sommarlov! SÅ JÄVLA UNDERBART! 


Tack för en mycket trevlig lördagkväll tjejer! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar