fredag 18 maj 2012

Goooodkänd på den där jävla arttentan!

I tisdags hade vi den (från min sida) fruktade arttentan som omfattade över 200 olika arter, allt från blommor och träd till insekter, smådjur till stordjur och allt ni kan tänka er där emellan. Och ni som känner mig vet att detta inte intresserar mig alls, jag är verkligen ingen skogsmulle och fasade därför denna tenta. Vi testades på 30 av dessa ~200 arter och JAG KLARADE DEN! Och jag blev så glad att jag hoppade några varv jämfota i köket! Jag klarade den trots totalt ointresse och för lite plugg (pga de totala ointresset)! Jag firade självklart med att omedelbart börja plugga på måndagens tenta som är den sista inom naturvetenskapen! Men än är de mycket som ska hinnas med innan sommarlovet är här! Så jag kör på 2 veckor till, sen är näst sista terminen slut! Hur jävla underbart är inte de!? Nu åter till min pluggfredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar