onsdag 16 januari 2013

galet lycklig!

Just nu känner jag sådan enorm lycka och glädje, jag och min kära Hanna fick VG, högsta betyg, på vårt examensarbete. Allt slit och alla de timmar, tidiga mornar och sena kvällar, vi har lagt ner på det, de kändes nu värt det. Examinatorn hade absolut inga kommentarer på arbetet och tyckte det var mycket bra, välskrivet och välstrukturerat, det kändes overkligt och galet, men på ett bra sätt. Luften gick ur mig och jag känner mig lycklig men aningen tom inuti. Det har varit tio jobbiga, slitsamma och roliga veckor. Tänk att det är slut nu, finished, finito, och vi gick segrande ur striden med högsta betyg. Fan vad jag är nöjd och stolt. Stolt över mig och Hanna, stolta att vi orkade rida ut den sista stormen och att vi gjorde ett så jävla bra jobb och jag är riktigt nöjd över vårt arbete. Det känns bra. Galet bra. Livet är bra idag och om på fredag tar vi examen, det är GALET! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar