måndag 14 januari 2013

utan er hade det aldrig gått

På onsdag har jag min allra sista skoldag här på universitetet med opponering och på fredag lämnar jag Växjö för gott, det känns sorgligt och det är med en liten tår i ögat som jag kommer lämna mitt kära Småland och alla fina, härliga & underbara vänner jag fått här under de senaste 3.5 åren. Jag kommer alltid att bära med mig er, ni kommer föralltid ha en plats i mitt hjärta! Ni är fina, underbara och helt fantastiska - glöm aldrig det! Ni har gett mig massor av styrka när livet varit tungt men ni har också gett mig så många skratt och många fina minnen. Ni har funnits där vid både medgångar och motgångar och jag tackar er för det! Vi har lyckats hitta på en del galna saker under åren som gått, videor har spelats in, vi har kört vilse i de småländska skogarna med citatet "den här vägen känner jag igen, här körde vi sist", men det visade sig någon kilometer senare att vi aldrig varit där innan och att vi var helt fel. Vi har druckit otaliga liter kaffe, pluggat sjukt många timmar, tävlat om ett av de åtråvärda grupprummen på UB (där vi för övrigt spenderat alldeles för många timmar för vårt eget bästa), ätit en massa mat och jag har skrattat så mycket att jag med största sannolikhet är odödlig vid det här laget. På fredag firar vi vår examen ihop med en hejdundrande champagnefrukost och jag är så tacksam att få göra det just med er! Tack för de här underbara åren, utan er hade det aldrig gått! - jag älskar er! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar