onsdag 2 januari 2013

The year of 2012


Det senaste året har erbjudit bland annat dessa höjdpunkter:
  • de två allra sista terminerna i Växjö,  termin sex och sju. Helt galet att det gått så fort. 
  • fått umgås med fina vänner i två landskap
  • återigen druckit alldeles för mycket kaffe, men det är lätt hänt när man pluggar mycket. 
  • haft massa fikadejter med fin fina vänner
  • sommarjobbat på solbrinken, med härliga och fina arbetskamrater - det är alltid lika kul att få jobba lite där.
  • sommaren bjöd även på en Kreta-vecka med bästa vän! Helt underbart perfekt vecka med sol, bra böcker och massa slappande.
  • Under sommaren fick jag även tillfälle att umgås en dag med mina små sötnosar A & V, som jag saknar dom! 
  • Vårterminen bestod av en massa naturvetenskap med tillhörande roliga, tråkiga och spännande experiment
  • Höstterminen bestod av de sista 15 hp pedagogik och de sista 4 veckornas praktik. 
  • sagt upp min studentlägenhet och börjat planera för ett liv utanför studentbubblan
  • fått en ny fin lägenhet i hässleholm, så nu blir det skåne för min del igen
  • skrivit ett examensarbete med min fina vän Hanna och om två veckor examineras vi på det. 
  • Det har varit ett år med många blandade känslor, speciellt de senaste månaderna, lycka blandat med rädsla för framtiden, men vem vet, det kanske löser sig redan idag.. 
Det var några av föregående års höjdpunkter, det finns säkert fler men jag kommer inte på dem just nu. Nu håller vi tummarna för att 2013 blir ett helt fantastiskt år. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar