söndag 27 januari 2013

Inflyttningskaos

I en vecka nu har jag flyttstökat i min nya lägenhet och så här såg här ut härromdagen! Kaos... Nu ser här beboligt ut och jag tror att jag kommer trivas i min nya lya! Livet efter examen har gått i ett rasande tempo och jag har inte riktigt hunnit med. Examensdagen började med en sjukt trevlig champagnefrukost med fina vänner och klasskamrater från 3,5 år i växjö! Vi drack bubbel, mumsade på frallor och minglade loss några timmar innan vi begav oss mot ceremonin! Efter otaliga tal och fin sång blev det blomsterceremoni innan allt helt plötsligt var över! Kvällen spenderades på pm & vänner med familjen innan vi begav oss mot skåneland! Lördagen gick i ett med tårtabak följt av en fin examensfest med familj och släkt! Där jag fick världens bästa examenspresent - en mini cooper! Jag älskar den! Snyggast bilen ever! Nej nu ska jag återgå till mina bestyr. Återkommer med examensbilder om jag kan ragga upp några ;)

Love / J - nybliven skånelands bo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar