lördag 16 april 2011

110416

sextonde april, jag förstår faktiskt inte vart tiden tar vägen? den bara springer iväg och nu har snart hela april gått och då är det bara maj kvar och sen är det sommarlov, åh efterlängtade sommarlov. Men innan dess ska vi hinna med ett fördjupningsarbete (som skulle varit i storlek med en c-uppsats om det skulle varit ett enskilt arbete, men som tur är, är det ett grupparbete) och en massa andra uppgifter också. därför ägnar jag helgen åt att plugga, så att jag kan ligga några steg före de närmaste 2 veckorna, då vi har värsta tentan att plugga till över påsk. Så just nu sitter jag ock skriver ett paper som ska in senast 29/4, förstår inte riktigt att jag är ute i så god tid, men nästa vecka måste ägnas åt tentan så att de blir någon ledig dag i påsk iaf, känns som om de behövs.

dagen idag började bra med en god brunch med hanna och hennes pojkvän björn som är uppe på besök, det var en mycket god och prisvärd frukostmåltid. Därefter begav jag mig till samarkand för att införskaffa mig ett nytt puder och jag lyckades att bara komma därifrån med det, stolt över mig själv där. Nu sitter jag med en kopp kaffe och skriver på mitt paper, så nu ska jag återgå till mitt worddokument.

på återseende!
/lastdayofjuly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar