söndag 17 april 2011

ut med vintern & IN MED VÅREN!

idag har jag officiellt städat ut vintern, alla vinterskor och stövlar och förpassats till källaren och vår & sommarskorna har fått komma upp. Vinterjackan hänger fortfarande i garderoben, men de är bara för att det absolut inte ska kunna komma fler bakslag nu, för det kommer min mentala hälsa aldrig att klara av.

dagen började med lång sovmorgon och en härlig frukost, sen blev det kaffe och lite snack ute i solen med Hanna och nu har jag som sagt städat ut vintern och plockat in våren på riktigt! Bytt lakan och nu ska jag sätta mig och läsa lite, så att jag imorgon kan börja koncentrera mig på tentan. helgen har annars varit mycket effektiv när det kommer till pluggandet, jag har fått mycket gjort och jag följer mitt tidschema bra ^

1.5 timmes pluggande nu, sen blir de en timmes afro och därefter en slapp kväll i soffan, innan ännu en vecka ska passera. Hoppas att vi i veckan får reda på vilken dag vi slutar så att man kan börja nedräkningen, jag och Hanna kom på att vi nog behöver de, så att man har ett mål nu på slutet med allt som ska göras innan sommarlovet knackar på dörren.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar