lördag 9 april 2011

Dag 20 - det här saknar jag

Ni kommer inte bli förvånade, men jag saknar SOMMAREN! Ni som känner mig vet att jag är en riktig sommarmänniska, så jag kan inget annat än att sakna sommaren nu när det var så längesen den var här sist. Det är åtminstone sju månader sen det var sommar sist, och frågar ni mig är det på tok för länge sen. Åh, jag längtar tills jag får känna solens värmande strålar mot min hud igen, tills huden får en brun ton igen, tills man slipper har flera lager kläder på sig, tills man kan vara ute sen kvällar och bara mysa rundor med sina vänner, tills grillen tänds var och varannan dag. Jag kan alltså sammanfatta med att jag längtar tills: jag slipper ha 14 tusen ton kläder på mig, tills jag får grillat var & varannan dag, tills det är varmt och tills jag blir brun igen! mycket att längta till så nu hoppas jag att sommaren kommer snart, jag vill jag vill jag vill ha SOMMAR & SOL!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar