onsdag 27 april 2011

påsk-tjugohundraelva

påsken har varit några sköna lata dagar som jag till största del spenderat ute i solen med mitt tentaplugg som det inte blev så mycket med alla dagar då de var skönare att bara njuta av solens varma strålar. Påsken har bjudit på klädsel shorts - hur underbart är inte det!? Jag har legat nere på nya stället där vår mini-ute-plätt medan mamma plockat med blommor och L rivit köket som ska bytas ut och bli rött (!). Annars har helgen inte bestått av så mycket annat än mat, mer mat och ännu mer mat, plugg och sol, ja sen har jag ju träffat allra bästa vän med, vilket var behövligt!

Dålig uppdatering sedan sist, jag vet! Men det har varit mycket med skolan sedan praktikens slut, det har gått i ett och jag har knappt hunnit andas mellan alla inlämningsuppgifter. Men det har gett resultat, jag fick VG på rapporten vi skrev som examinationsuppgift på förra kursen, vilket kändes härligt, att man fick lite lön för mödan. Men nu är det bara 4 veckor kvar, så jag känner att jag kommer orka de sista rycket nu, för sen väntar 13.5 veckas underbart SOMMARLOV!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar