fredag 8 april 2011

fullspäckad vecka övergår i lugn och skön helg...

Äntligen helg, efterlängtade helg. Det har varit en fullspäckad vecka med kursstart i måndags och sen har veckan flutit på med föreläsningar och praktiska övningar. Kanske inte de mest roliga och nödvändiga övningar, men alltid roligt att göra lite praktiskt med. Men har varit mycket att göra i veckan och det kommer att bli mycket att göra fram till sommarlovet. Seminarieuppgifter, grupparbeten och andra arbeten kommer att avlösa varandra fram till det att vi går på lov.

Jag måste bara berätta vilket klipp jag gjorde häromdagen, jag köpte skilda världar dvd-boxen och gud vilket bra köp det var ska jag berätta för er! Flash-backs till tusen. Och jag tyckte det var lika bra än idag. Kanske för att jag verkligen älskade skilda världar när jag var liten, det var bland det bästa jag visste, fast jag gillar fortfarande att kolla på såpor på tvn. haha!

Nej nu ska jag återgå till soffmys hemma hos mammsen, och imorgon ska jag åka en rund till Lund och hälsa på familjen A en liten stund, det ska bli mys!

på återseende!
/lastdayofjuly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar