söndag 12 februari 2012

cirkusen fortsätter, del 2

Igår fortsatte cirkusen. ja ni förstår nog att jag pratar om det som är på allas läppar just nu, eller ja inte allas men medias i alla fall. Igår slog cirkusen ner i göteborg och jag tyckte faktiskt att gårdagens startfält var rätt bra. Många av låtarna var trallvänliga och jag satt och diggade med, vi kan väll i alla fall vara överens om att det var bättre än startlördagen i växjö. Synd småland fick ett så dåligt startfält, känns lite som om det ger oss dåligt rykte, men vi kunde faktiskt inte hjälpa de. det var inte vårt val - skyll på christer björkman! haha! Jag gillar den unga ulrik munther (för håll med mig, han ser sjukt mycket yngre ut än 18!?) och sen var där några till som överraskade positivt. Det var väll min lilla utvärdering om lördagens cirkus.

Men en lördag som igår saknar jag the old times. Jag saknar mitt skånegäng. Jag saknar våra (enligt mig) sjukt trevliga kvällar som på våren bestod av melodifestivals tittande varje lördag. Jag saknar att behöva baka kladdkaka en gång i veckan för att det var det som tillhörde våra kvällar. Jag saknar alla galna saker vi hittat på. Jag saknar alla skratt ni gett mig. Jag saknar er fina fina ni!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar