onsdag 8 februari 2012

my most wanted right now

Har sedan en tid tillbaka fastnat för Carolina Gynnings tavlor. Jag gillar hennes färgglada tavlor som ändå har en mening bakom sig. Jag gillar dessa färgglada kvinnor blandade med mönster och känslor. & jag hade mer än gärna haft en hängandes på min vägg. Dock tillåter verken ekonomin eller väggarna i min lägenhet en sådan skönhet. Men i nästa lägenhet vill jag gärna ha minst en färgglad fin "Gynning Tavla". Det senaste jag hittade var att hon nu designat fina halsband som hon kallar butterfly messenger och som är ett smycke utformat som en fjäril där du kan skruva av huvudet och lägga ner en lapp med ett betydelsefullt ord eller budskap som du alltid vill bära med dig. Jag gillar detta skarpt och tror nog att jag inom en snar framtid kommer klicka hem ett, även om det är lite dyrt. Så idag ville jag mest bara delge er en av mina nuvarande favoriteter. Åter till tentapluggets värld. Ta hand om er fina ni!

bilderna är lånade från Carolinas sida. 

Love, J

1 kommentar: