söndag 5 februari 2012

Nu har cirkusen börjat

Lördagen bara drog förbi utan att jag egentligen hann göra något. Började med sovmorgon för att sedan gå tillbaka och lägga mig lite till och slötitta lite på tv innan jag tog tag i livet och gjorde mig i ordning. Slappade ett tag till innan mamma gjort vid sig och vi tog en promenad i kylan för att handla tulpaner till farmor som snällt tänkte bjuda på middag framåt kvällen. väl hemma igen somnade jag genomfrusen på soffan och vaknade lagom tills det var dags att promenera till farmor för middag. Kvällen bjöd sedan på premiären av melodifestivalen 2012 och jag måste säga att jag är besviken. Programledarna var det enda jag tyckte var bra egentligen, låtarna var inte speciellt bra, eller inte bra alls typ och jag hoppas verkligen de veckor som återstår blir bättre. För annars kommer det bli att man får plåga sig igenom lördagskvällarna, för det finns ju ett litet måste när det kommer till vårens tvfestival. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar