torsdag 2 februari 2012

jag säger varmt välkommen till februari, men undrar var januari tog vägen?

Då var det torsdag igen och vi har nu gått in i februari månad. Vart tog januari vägen? jag som faktiskt var rädd och trodde att årets första månad skulle kännas oändligt lång och aldrig vilja ta slut (det brukar nämligen kännas så den månaden). Men inte i år, det var nyss första januari och idag är det den andra februari, vad har jag gjort en hel månad? Jo skola men annars kommer jag faktiskt inte ihåg vad jag har hittat på under den senaste månaden, när man tänker tillbaka så och inte mins vad man gjort känns det lite som om jag gått i någon sorts dvala den senaste månaden, eller kanske de senaste åren? Men de blir väll så när skolan tar upp den mesta utav dagens vakna timmar. Nu sitter jag och försöker skriva frågor till massa kapitel i en bok och de ska sättas i ett sammanhang, två frågor/kapitel och varje kapitel får omfatta max tio rader, - lite klurigt det där, så jag hoppas dom inte bryr sig om att det blir jädrigt kortfattat. aja jag orkar inte bry mig, är de inte bra får jag väll skriva om skiten sen. haha! vad tycker ni om min nya "i don't care stil?". Nu ska jag skriva på här så jag kan få lägga mig snart för imorgon ska jag göra något roligt nämligen, vad får ni se då ;)

godnatt! love, J.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar