onsdag 3 augusti 2011

nedräkningen fortsätter

Jag missade att räkna ner igår, så efter idag är vi nere på bara TVÅ dagar kvar till semestern. Snart har hela denna veckan också gått och på måndag sitter vi på planet mot sol & bad! Jobbet rullar på i samma takt som vanligt, något långsammare nu när här är ont om folk, så jag får roa mig med annat. Igår möblerade vi om här (igen), tredje gången under mina veckor här som jag varit med och kasat möbler från ena änden av huset till andra. Haha. Annars gör vi inte så mycket, dricker kaffe och sitter i solen så fort vi har rast, ja och så jobbar vi lite där emellan också såklart.

Ikväll blir det grillning med fina vänner vid sparrsjön! Ska bli så mysigt nu när solen skiner och sommaren är här igen. En härlig kväll med härliga vänner, det kan inte bli så mycket bättre än så.

/J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar