onsdag 3 augusti 2011

oprovocerat våld

När lunchen nästan var över idag och jag var redo att ge upp solen, stack det till under foten precis i vecket till lilltån, och vi såg en geting flyga förbi. Helt oprovocerat stack han alltså mig under foten, dålig stil tycker jag. Skulle han nu sticka mig kunde han ju valt ett bättre stället! Tur man jobbar där man gör när sånt här händer, alsol hit och alsol dit har jag fått och turligt nog har jag inte reagerat, men ont som in i... gör det. Jag haltar och det tycker jobbarkompisarna ser kul så nu kallar dem mig halta lotta :p haha! fan jävla geting, känner mig ju invaliserad när jag inte kan stödja på foten helt. dumma fula geting. (så nu har jag avreagerat mig för den här gången).

tack för mig &
på återseende.

1 kommentar:

  1. stackare...
    tur att du jobbar där du jobbar :)
    Saknar dig vännen<3

    SvaraRadera