måndag 1 augusti 2011

nedräkningen har startat

Födelsedagen gick lika fort som den kom och det blev vardag igen. Och med vardag menas jobb. Turligt nog är jag inne på min sista vecka, visst kommer jag sakna medarbetarna men semestern hägrar mer just nu. Det med all rätt då sist jag var ledig helt var augusti förra året och med tanken på att det kommer dröja ett år tills nästa semester behöver jag mina lediga veckor för att hämta nya krafter och kanske lite motivation till att plugga tre terminer till. Nu har snart måndagen passerat och nedräkningen står snart på 4... 4 dagar till semestern & den efterlängtade massagen! Åter till jobbet en timme, innan det är dags att gå hem för dagen för att återvända endast ett antal timmar senare.

/på återseende
lastdayofuly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar