söndag 31 juli 2011

lastdayofjuly

Idag är det dagen med stort D! Idag är det lastdayofjuly. Alltså min födelsedag!
Så grattis grattis till mig. Dagen började med sång både på telefon och här hemma, sen blev det paketöppning och frukost innan två fina vänner kom för att fira mig innan de skulle jobba. Därefter blev de en lugn, slapp och skönt födelsedag!

Födelsedags firandet började redan igår kväll, då släkten var här och firade med buller och bång. Vi åt god smörgåstårta och mina hemma bakade kakor, jag fick busa med fina kusinbarn och prata ikapp med mostrar och morbröder. Det var mys! Och massa bra paket har jag fått med, så att summera det hela har jag haft en toppenfödelsedag med allt man kan önska sig!

/grattis till mig & godnatt
lastdayofjuly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar