onsdag 27 juli 2011

glädjechock!

Jag har fortfarande inte återhämtat mig helt från gårdagens chock! Pappa ringde på förmiddagen för att höra om jag kunde befinna mig hos farmor direkt efter jobbet för dem skulle dit och ville fira min födelsedag sådär lite i förväg eftersom de är i Spanien på söndag. Först fick jag ett paket med regnkläder som jag önskat mig, känns som en bra att ha grej. Sedan kom överraskningen eller chocken för mig, jag ska få en ipad 2, (exakt som på bilden nedan), de ska till och med betala ett abonemang till mig så länge jag pluggar, så jag kan använda den i studiesyfte! Shiiit jag längtar så efter min nya "leksak". så nu hoppas jag tiden går fort tills den finns i mina händer!



1 kommentar:

  1. WHAAAAAT? Detta nämnde du INTE under dagens samtal. Vad kul & härligt. Nu har du ju allt i Apples kollektion. :)

    SvaraRadera