söndag 17 juli 2011

från då till nu

Som vanligt har jag varit väldigt dålig på att uppdatera bloggen, men annat har helt enkelt kommit i vägen, och helt ärligt har nog inte lusten funnits där. Men nu, då jag fått ny design av fina bästa vän http://saxelson.blogspot.com Som endast gjorde ny design till mig om jag lovade att bli bättre på det där med att uppdatera om mitt liv, så nu får jag försöka och skärpa mig med den där uppdateringen.

Så vad har hänt sedan filmstjärnedebuten i maj? Vi skrev fler inlämnings uppgifter och sedan tog jag ett vad jag tyckte var ett välförtjänt sommarlov, som firades in med pizza, cider och massa mys med fina vänner i Växjö. Därefter tog jag mitt pick-och-pack och tog mig hem till lilla hässleholm igen.

Jag fick knappt 2 veckors ledighet innan jobbet ringde och jag fick rycka in, några dagar för tidigt. Men under mina två härliga lovveckor bokade jag resa till cypern, passade två små fina busiga barn, och den dagen blev fylld med bus, bowling och mc donalds. Sen har jag vilat och läst en hel rad med böcker, bara för att jag ville och inte var tvungen, så härligt!

De senaste 4 veckorna har bestått av jobb, jobb, jobb och så lite mer jobb. Men på helgerna har jag hunnit med att umgås med fina vänner jag inte sett på länge, eller inte kommer kunna se på länge. Förra fredagen blev de utgång på kstad-dagarna med 4 vänner, även om tröttheten slog och folket som var ute var 40+ eller <14 blev kvällen väldigt lyckad & trevlig.

/på återseende
lastdayofjuly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar