måndag 25 juli 2011

rena rama semestern!

Så var det måndag igen.. en helt vanlig grå och tråkig måndag. Helgen har flugit förbi lika fort som den alltid gör, det känns som om det var fredag eftermiddag igår. I fredags kväll belönade jag mig själv efter en hård arbetsvecka med ett långt varmt bad och en bok, kändes lyxigt med ett skumbad. Lördagen började med en mysig fika på stan med fina bettan, sedan en kopp kaffe hos farmor innan jag begav mig hem till ett tomt hus för lite kvalitetstid med mig själv! Resten av huset och släkten hade nämligen begett sig till blekinge för en titt på mosters nya prsätgård till sommarhus. Jag lagade (läs värmde) gormé middag från maxis delikatess. Löste sommarkyrsset och läst bok och bara var, rena rama semestern!

/på återseende
lastdayofjuly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar