fredag 29 juli 2011

2011-07-29

Ääääääntligen fredag, och helgen hägrar! Eller om 65 minuter är det helg, då ska jag hem och öppna en cider och sen sover jag nog. Ska försöka hålla mig vaken ett tag eftersom bästa vän kommer på middag, känns trevligare att vara vaken om hon är där, haha! Dock är det ingen kul fredag, regnet faller, det är kvalmigt och ja allmänt dystert. Jag hoppades dock på en solig helg, men den drömmen ser det ut som om jag får ge upp. Jag håller dock tummarna för söndag (jag brukar nämligen ha tur med vädret på min födelsedag). Efter helgen är det bara en vecka kvar innan semestern hägrar! Cypern, solen och värmen väntar på oss! Och jag längtar efter den.

Nu ska jag jobba en liten stund till innan det är dags att ta helg, och med min nya "stulna" arbetsstol hoppas jag att min rygg kanske lugnar sig lite så jag klarar mig till nästa fredags efterlängtade massage.

over and out.
/lastdayofjuly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar