lördag 14 januari 2012

14 januari - 2012

Omotiverad tog jag mig med nöd och näppe igenom veckan som varit med tentaplugget hängande över mina axlar. Tenta i fredags, och där har vi pratat färdigt om den, så kändes de, fel saker kom och ja inga större förväntningar på den alltså (första delen kan ha gått vägen, andra väldigt tveksamt). Efter tentan träffade jag på emma på vägen hem och det slutade med att vi stod ute och pratade i cirka en timme, när jag väl sa hejdå till henne var jag en isbit. Satte mig i bilen med högsta värmen på och begav mig mot skaune! skönt att bara komma hem efter en tenta, ha sällskap på kvällarna (vilket jag saknat i veckan) och bara mysa rundor, vilket jag har ägnat min dag åt - att göra absolut ingenting! På måndag börjar termin sex AV sju, så sjukt härligt! Nu ligger jag i soffan under min mysiga filt, dricker kaffe och kollar på morden i midsomer. En sommarfavorit som nu även går vintertid. Annars har jag spenderat kvällen läsande i en bok jag startade på under "jullovet", Elsas hemlighet! Även då jag inte är direkt mode intresserad så gillar jag verkligen böckerna om Elsa (av Sofie Farman). Tänkte försöka plöja mig igenom sista halvan nu och imorgon, för på måndag börjar skolan igen och då är det facklitteratur som gäller igen. Zlatan boken som jag så gärna vill läsa - ja det ser inte bättre ut än att den får ligga och vänta på mig fram till sommarledigheten. Inget kul, men så är det på universitetet - no time for fritid ;). Haha!

åter till en annan verklighet!
/ J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar