tisdag 10 januari 2012

winterwonderland, inte precis vad jag hade önskat mig..

det som jag fruktat hela hösten har nu dykt upp...snön! Jag fick en smärre chock när jag vaknade imorse och såg det vita täcket som låg utanför mitt fönster. Min första tanke var, fan och jag som måste gå ut idag då jag hade två ärenden (dock bara rakt över gatan så inte många meter att gå) men jag tänkte ändå klaga. för ni som känner mig vet att snö och jag vi är inga direkta kompisar. helt enkelt, jag gillar inte snö! eller vinter för den delen heller. Jag hade ju hoppats på att snön skulle utebli eftersom den väntat så länge med att komma, men ack vad fel jag hade. Sarah - nu kan du säga till alla i england att det är snö i sverige! massa snö.. usch! haha. Nej nu ska jag återgå till mitt kaffe och mitt tentaplugg, inget jag ser fram emot, men ett nödvändigt ont. Får bita ihop, det är ju fyra dagar kvar på denna terminen, sen går vi in på näst sista!! jag kan inte riktigt förstå det ännu, men jag vet att det är sjukt skönt!
Hoppas ni får en fin dag i det vintriga sverige!

/ J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar