söndag 22 januari 2012

the bishops arms

Fredagen började med sovmorgon och följde sedan med en härlig och välbehövlig skype stund med bästa vän! - som jag saknar henne! Därefter åkte jag och H in till stan för lite shopping samt att vi hade lite ärenden vi var tvungna att göra. Väl i stan gick vi och drällde i affärer, fyndade lite på rean som är i sitt slutskede och när vi sedan kollade på klockan hade tiden sprungit iväg och vi fick bråttom hemåt då det inte var många timmar kvar tills vi skulle iväg på middag med andra fina vänner. Vi slängde oss på första bästa buss hem. väl hemma fyllde jag på energin med macka och cola vanilj samt plockade lite med grejerna jag handlat under dagen och sätta ihop en liten gåva jag & H köpt till Montana som fyller år på tisdag. Vi skulle nämligen mötas upp hos henne innan middagen. Då jag vid det här laget känner min vän H rätt väl så stressade jag inte med att göra mig klar, då hon inte är den bästa på att hålla tider och jag hade rätt. Vi skulle ses utanför mitt vid sex och tio i ringer hon och säger att hon är sen, om jag blir förvånad, nej!? men en kvart senare än planerat anlände vi på utsatt plats. Där vi bara mellanlandade innan vi traskade i samlad trupp till bussen som skulle ta oss in till staden där middag på mysig pub väntade! Vi åt gott, drack gott & skrattade mycket! - en helt underbar och trevlig kväll med fina växjövänner! Efter middagen tog vi åter bussen ut till campus för mer mys och roliga spel hos fröken Montana! vid tre sa min sovklocka att det var dags att släpa sig hemåt, så igår var jag trött för det var längesedan jag orkade vara uppe så länge! (ja jag tror jag börjar bli gammal :p), haha! Men det var hur mysigt som helst att gå ut och äta och ta en drink och bara kunna prata och umgås, - helt i min stil! Så tack till alla inblandande, jag hade en helt underbar kväll!

jag & N kollade om vi kom ihåg våra bästa "fjortisposer" och som ni ser gjorde vi de :p

Ni som känner mig vet att jag gillar sötsaker, T beställde efterrätt,
jag var för snål men kolla blicken när jag kollar in hans efterrätt.

Fina vänner! <3

ego!

Gårdagen däremot spenderades mestadels i soffan då jag var sjukt trött och kvällen spenderadejag med Ben&Jerry och en bra film! Dagen har bestått av städande och plockande av massa grejer, så nu är här rent och fint igen! Nu däremot ska jag kolla så ska det låta innan jag intar sängen & kvällens wallander film!

/ Love, J
ps. Skånevänner: JAG SAKNAR ER! & jag tycker vi måste ses en kväll snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar