lördag 7 januari 2012

under det gångna året..

..har jag:
  • lyckats ta mig levande igenom ytterligare två terminer på universitetet (& har till min stora glädje bara två terminer kvar!).
  • bytt sommarjobb igen, och hamnade denna gången tacksamt 3 minuters gångväg hemifrån! hade en bra sommar tack vare trevliga arbetskamrater.
  • umgåtts med fina vänner
  • druckit mycket kaffe, kanske för mycket ibland.
  • semestrat på cypern en vecka med emma! skönt efter en hel sommar med hårt arbete.
  • pluggat, gud vad jag pluggat det senaste året, framförallt det senaste halvåret. Har nog aldrig läst så mycket i hela mitt liv innan, galet!
  • gjort fler salstentor på en termin än vad jag gjort tillsammans under de andra 4 terminerna.
  • haft välbehövliga kafferep med fina växjövänner.
  • blivit av med bästa vän som bestämde sig för att hon behövde bo i London ett år (onödigt tycker jag, men bra för henne det vet jag). Som tur var kom hon hem lite över jul!
  • flyttat, inte en utan två gånger. ja inte jag då, men mamma & lasse.
  • planerat nyårsfest med dessi & avslutade året med en fest som blev grymt lyckad!
  • tävlat i de berömda biblioteksracen på mornarna för att få grupprum på ub, alltid lika underhållande.
  • dansat både afro & zumba (och gillat det!), det trodde jag aldrig skulle hända. tack till hanna som dragit med mig.
  • lovat mig själv att träna och äta nyttigt, det gick ett tag! tror nog jag får försöka lova mig själv det det här året med, och hoppas på att det går bättre denna gången :p
det har säkert hänt en massa annat, men mer kommer jag inte ihåg i skrivande stund. Men det var ett bra år, och jag hoppas på att tvåtusentolv kommer bli minst lika bra, om inte bättre!

/god fortsättning, J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar