tisdag 17 januari 2012

säger godmorgon från de småländska skogarna!

Känner mig fortfarande pepp på skolan (jag vet den kommer försvinna inom en inte allt för snar framtid), men just nu är jag pepp och det är väll det som räknas!? igår efter skolan var jag uppe på ica och hämtade hem min svindyra kurslitteratur och började bläddra lite i den 864 sidor tjocka engelska boken, men den verkade helt okej och jag har hopp om att jag i alla fall ska förstå det mesta. På kvällen började även terminen med träning, jag och Hanna var peppade på zumba och det kändes bra att dra igång igen! ikväll kör vi igen, ja ni läser rätt, JAG ska träna två dagar på rad. Erkänner att jag själv är lite chockad över det, men det är mitt nya liv, minst 2 ggr i veckan ska jag träna! Nu sitter jag och väntar på att klockan ska slå tio så att jag kan gå till skolan för ännu en dag fylld med fysik och laboration. inte mitt favoritämne, men läraren verkar helt okej, så det blir nog bra! Nej, nu måste jag kila. Hoppas ni får en fin dag!

/ J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar