måndag 16 januari 2012

five down, two to go!

Imorse var den första dagen på över ett halvår som jag var peppad på att gå till skolan. Varför? - jo för idag började den näst sista terminen. Fattar ni hur underbart det känns!? Vid det här laget nästa år står vi där och är klara, då har vi tagit examen! Det är en galen tanke, men också en väldigt trevlig i min värld! De närmaste veckorna ska vi ägna åt fysik och teknik, lärarna verkar bra och vi ska göra mycket praktiskt så det ser lovande ut! Förutom den 864 sidor tjocka boken på engelska, den är lite oroande. Men som tur är befinner ju sig bästa vän i england så henne ska jag nog ta hjälp av, eller kanske sophie som bott i usa hur många år som helst ;) man måste ju utnyttja de kontakter man har ;) Undrar om jag får ångra mig om jag säger att jag tror det kommer bli en bra termin? Jag chansar, jag tror det kommer bli en bra termin! - så de så! haha! Nej nu ska jag ta tag i livet lite och läsa lite inför morgondagens lab. (inga vita rockar än Sarah, :p) haha!

/ Love, J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar