fredag 27 januari 2012

bara för att jag har finfina vänner..

och idag har jag fått träffa en utav dom, lycka! Har haft en trevlig eftermiddag med fina Dessi. Vi började med en runda i staden som följdes av en god lunchbuffé och därefter begav vi oss hem hit för lite kaffe och mera prat. alltid lika trevligt att umgås med dig min fina vän. tråkigt bara att vi är så sjukt dåliga på att få ihop våra scheman så att vi kan ses oftare. men som jag brukar säga, - skärpning på oss där!

(gammal bild på mig & fin vän <3).

Kvällen har än så länge bestått av god middag och nu sitter jag uppkrupen i ny soffa och kollar på the voice med mamms, lasse och (lilla baloo). Borde plugga, men det får nog vänta tills imorgon för jag orkar nog inte just nu, eller gör jag det!? kanske orkar skriva någon fråga till något kapitel jag läst. kanske, vi får se..

/ Love from skaune.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar