måndag 23 januari 2012

time flies by..

Måndag igen och jag förstår inte hur veckorna kan gå så fort fram? Det var ju precis måndag. Skönt tycker jag i alla fall då det är en vecka närmare sommarlovet. Dagen har bestått av inget mindre än ett par timmar skola på förmiddagen och eftermiddagen spenderades på biblioteket med H, där vi pluggade några timmar! På vägen hem ringde jag fina Dessi som jag inte pratat med på evigheter & som jag kommer få träffa på fredag! många plus på det! Kvällen har spenderats i soffan, lugnt och stilla! nu ska jag strax ta mig från soffan till sängen för imorgon är det lång skoldag. Men innan jag säger godnatt måste jag bara få deppa lite över att vinter kommit och det ser ut som om den vill stanna denna gången. Det är massa snö ute och flera minusgrader. Överväger att gå i ide tills i alla fall snön smält bort. Finns inget tråkigare och värre än vinter och allt som hör till den. uuuuurk. tack, nu känner jag mig färdig-gnälld för idag.

/natti natti, J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar