tisdag 4 oktober 2011

Det värsta med att bo i lägenhet..

När jag kom utanför dörren imorse höll jag seriöst på att spy, för fy fan vad där luktade. Mina asiatiska grannar hade förflyttat hela sitt möblemang ut i trappuppgången. Dessa grannar har en hel del hundar, då deras hund fått valpar och de inte får sålt valparna. Jag lovar, hundarna måste ha kissat på exakt alla deras möbler så som det luktade i trappuppgången. Det gör mig inget att de har typ hundra hundar i sin lägenhet men när det går ut över allmänt utrymme och man blir alldeles kräkfärdig av att gå från min dörr till ytterdörren då är det något fel. Och en annan sak som jag blir väldigt irriterad över är att de låter sina hundar (tänkte skriva ett mycket fulare ord, men kom på att de är ju inte hundarnas fel egentligen) kissa i trappuppgången så att där luktar alltid äckligt. Slutar inte detta snart tänker jag fanimej gå och klaga, man måste väll för tusan kunna gå i sin egen trappuppgång utan att behöva springa för att inte börja klökas. Aningen upprörd över detta problem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar